Ugled/reputacija muzeja
Manual of Reputation Experience
Guidelines with workbook sheets and survey research
Manual of Reputation Experience (complete publication)
Priručnik oko iskustva ugleda/reputacije (muzeja) razvijen je kao dio projekta “Muzejski ugled/reputacija kao alat vodstva”, provedenog 2025. godine u Republici Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Italiji pod koordinacijom ICOM INTERCOM i širokog međunarodnog partnerstva (uključujući, između ostalih, ICOM Hrvatska). Publikacija pruža praktične smjernice i primjere za strateško upravljanje ugledom muzeja kao temeljem za vodstvo, javno povjerenje i društvenu relevantnost. Oslanjajući se na međunarodne obuke, mentorstvo i iskustvo, Priručnik pokazuje kako ugled može potaknuti uključivost, održivost i angažman zajednice u okruženjima s intenzivnim turizmom. Nastavno ističe inovativne modele i alate za moderno upravljanje ugledom, nudeći muzejskim stručnjacima svježe strategije za suočavanje sa suvremenim izazovima i poticanje pozitivnih društvenih promjena. Ovaj vodič predstavlja ključne ishode i najbolje prakse oblikovane kroz prekograničnu suradnju te pozicionira muzeje kao vidljive lidere u etičkom, relevantnom i uključivom upravljanju kulturnom baštinom.
Projekt je podržan putem ICOM Paris Special Grants za 2025. godinu, a aktivnosti ICOM Hrvatska podržalo je Ministarstvo kulture i medija Republike Hrvatske.

